Innowacja polonistyczna „Język polski drogą do kariery” realizowana na lekcjach j. polskiego w kl. 6b i 6c powoli dobiegła końca. Na ostatnim spotkaniu z tego cyklu uczniowie poszerzyli wiadomości na temat wielkiego polskiego poety Zbigniewa Herberta. Przygotowane prezentacje multimedialne nie tylko zwróciły uwagę na to, że ojciec artysty był dyrektorem banku, ale po raz kolejny stały się sumą przemyśleń na temat swojej przyszłości edukacyjno-zawodowej. Innowacja polonistyczna zrealizowała zamierzone cele, gdyż jak stwierdzili uczniowie, była czasem wypełnionym o własne refleksje. Czasem niezwykle cennym, gdyż poznawanie samego siebie jest zawsze najtrudniejsze.

Drodzy Rodzice, Uczniowie Zbliża się koniec roku szkolnego, w związku z tym przypominamy o rozliczeniu się uczniów z pożyczonych podręczników oraz książek do biblioteki szkolnej.
1. Uczniowie klas II, V i VIII ze względu na ostatni rok użytkowania podręczników (3 lata) NIE ODDAJĄ PODRĘCZNIKÓW do biblioteki. Należy oddać jedynie wypożyczone książki np. lektury czy literaturę popularnonaukową.
2. Uczniowie klas I, III, IV, VI i VII oddają podręczniki (bez ćwiczeń) Dla uczniów klas 4 - ilość podręczników – 9szt. Dla uczniów klas 6 - ilość podręczników – 10szt. Dla uczniów klas 7 - ilość podręczników – 13szt.
3. Podręczniki należy przynieść do biblioteki w terminie od 16 czerwca 2021r. do 21 czerwca 2021r. w godz. 7.30-16.00 zapakowane w foliową torbę z imieniem i nazwiskiem ucznia.

„Jestem uczniem, rodzicem, nauczycielem – mam wpływ, decyduję – uczę być obywatelem. Szkolny Budżet Partycypacyjny” – taki tytuł nosi projekt uczniów PSP nr 34 w Radomiu, który znalazł się na miejscu 290 wśród projektów instytucjonalnych Budżetu Obywatelskiego.
Co rozumiemy przez powyższe hasło przewodnie? Jak realizację takiego przedsięwzięcia postrzegają uczniowie naszej szkoły? Co planują zmienić, ulepszyć w placówce?
Realizacja projektu pokaże dzieciom, że mogą mieć wpływ na otaczającą rzeczywistość, urzeczywistniać swoje marzenia i działać na rzecz lokalnej społeczności. Dominik z klasy drugiej chciałby, aby w bibliotece szkolnej było więcej książek, zaś Iga z klasy szóstej pisze o automacie z napojami i przekąskami oraz szafkach szkolnych. Uczniowie z klas młodszych marzą o basenie przyszkolnym, a nieco starsi – o organizowaniu wydarzeń kulturalnych (koncerty znanych w Radomiu zespołów muzycznych), zakupie tablic interaktywnych lub wymianie sprzętu komputerowego. Łucja z klasy starszej zauważa, że w szkole powinna być składana scena, która pozwoliłaby na profesjonalną organizację imprez szkolnych. Magda z klasy drugiej chciałaby w czasie przerw spędzać czas, bawiąc się w gry, zaś Jasiek z klasy trzeciej marzy, aby w różnych miejscach szkoły znajdowały się stanowiska z „piłkarzykami”. Jak widać, potrzeby są różnorodne. Poprzez wspólne przedsięwzięcia będziemy kształtować odpowiedzialność i postawy społeczne u najmłodszych

Uczniowie naszej szkoły promują projekt w budżecie obywatelskim „Jestem uczniem, rodzicem, nauczycielem - mam wpływ, decyduję - uczę się być obywatelem. Szkolny Budżet Partycypacyjny”. Projekty instytucjonalne, nr 290. W ostatnich dniach w okolicach szkoły widoczne były kolorowe korowody złożone z uczniów naszej szkoły ubranych w piękne stroje, niosących transparenty i zachęcających mieszkańców Radomia do głosowania. W tym ważnym wydarzeniu oprócz społeczności szkolnej brały udział media radomskie. Liczymy na głosy wszystkich, którym leży na sercu dobro naszej szkoły!

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem