- Stołówka szkolna zapewnia posiłki gotowane w formie jednodaniowego obiadu – w ciągu tygodnia są to dwie zupy z deserem oraz trzy drugie dania.
- Posiłki wydawane są w okresie prowadzenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
- Dyrektor szkoły może rozszerzyć okres wydawania posiłków.
- Stołówka nie wydaje posiłków na wynos.
- Posiłki wydawane są w godzinach od 11:20 do 14:00.
- W stołówce wywieszony jest jadłospis na 10 dni, zatwierdzany przez intendenta oraz kucharza.
- Posiłki przygotowywane są zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia i kalkulacją kosztów.
- Do korzystania z posiłków w stołówce szkolnej uprawnieni są uczniowie uczęszczający do PSP nr 34 oraz pracownicy szkoły.
- Ze stołówki korzystają uczniowie wnoszący opłaty indywidualne lub, których dożywianie finansuje: MOPS, GOPS oraz Rada Rodziców.
- Korzystanie z posiłków w stołówce szkolnej jest odpłatne.
- Opłata za obiady uiszczana jest w kasie szkoły w księgowości lub przelewem bankowym do końca miesiąca za miesiąc następny.
- Opłaty za miesiąc styczeń i wrzesień wnoszone są na początku miesiąca – przez pierwsze trzy dni robocze.
- Opłaty za obiad kasjer przyjmuje w terminie wyznaczonym w comiesięcznym ogłoszeniu.
- Karty obiadowe wydawane są po uiszczeniu opłaty (w księgowości lub na stołówce szkolnej).
- Intendent posiada listy imienne osób korzystających z obiadów.
- Obiady dla uczniów wydawane są na podstawie kart obiadowych.
- Uczniowie i pracownicy nie potwierdzają swoim podpisem otrzymania posiłku, utrudniłoby to pracę kuchni, płynność wydawania posiłków i funkcjonowanie stołówki.
- Ze względów sanitarno-epidemiologicznych podczas wydawania obiadów na stołówce szkolnej mogą przebywać tylko osoby spożywające posiłek.
- Każdy przypadek zagubienia lub odstąpienia karty obiadowej innemu uczniowi, który nie widnieje na liście dzieci spożywających obiady należy zgłaszać osobiście intendentce.
- Rodzice uczniów, którzy dopuszczą się celowego zniszczenia sztućców będą ponosić konsekwencje finansowe.
- Zwrot opłaty za niewykorzystane obiady może nastąpić z powodu choroby, wycieczki lub innych przyczyn losowych, jeżeli nieobecność ucznia wynosi 2 dni i dłużej.
- Nieobecność musi być zgłoszona u intendenta osobiście , telefonicznie lub przez dziennik elektroniczny - LIBRUS, najpóźniej do godziny 13.00 w dniu poprzedzającym nieobecność dziecka.
- Odliczenie kwoty następuje z odpłatności w następnym miesiącu. Ze względu na okresowe rozliczenie żywienia w miesiącu czerwcu oraz w grudniu zwrot kosztów wypłacany jest w kasie w danym miesiącu lub przelewem na konto bankowe.
- W szczególnych przypadkach, gdy uczeń lub rodzic dokonujący wpłaty w wyznaczonym terminie zgłasza nieobecności w ściśle określonych dniach tygodnia, wówczas kwota wpłaty za obiady może być pomniejszona o równowartość za zgłoszone dni nieobecności.
-
Nieuzasadniona lub niezgłoszona nieobecność nie podlega zwrotowi kosztów.
JADŁOSPIS
CZWARTEK |
|
PIĄTEK |
|
PONIEDZIAŁEK |
|
WTOREK |
|
ŚRODA |
|
PONIEDZIAŁEK |
|
WTOREK |
|
ŚRODA |
|
CZWARTEK |
|
PIĄTEK |
|
*Zastrzega się możliwość dokonania zmian w jadłospisie
*Szczegółowy wykaz składników, produktów i dań jest dostępny u intendenta
*W/w posiłki mogą zawierać śladowe ilości alergenów: soja, gluten, pszenica, jaja, seler, produkty mleczarskie, mleko(laktoza), ryby, żyto
*Do smażenia i surówek używamy oleju rzepakowego
*Zużycie soli na osobę nie przekracza 1g
*Zawartość cukru w 250ml napoju gotowego do spożycia wynosi 5g
*Wszystkie potrawy przygotowywane są wyłącznie z naturalnych składników. Nie używa się koncentratów spożywczych.
Wszystkie alergeny są oznaczone pogrubioną czcionką
SMACZNEGO J