Projekt PO WER "Dwujęzyczność - naszą drogą ku przyszłości"
zrealizowany przez nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej nr 34 w Radomiu
w terminie od 1 października 2019 do 30 września 2022.
PO WER project "Bilingualism - Our Way to the Future"
implemented by the teachers of Public Primary School no. 34 in Radom
from 1 October 2019 to 30 September 2022.
Szczegóły na blogu projektu / Details of the project: powerw34.blogspot.com
Informacje o programie PO WER dostępne są na stronie / PO WER project info: power.frse.org.pl
Projekt Erasmus+ "Wspólna Europa - wspólne wartości"
zrealizowany przez nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej nr 34 w Radomiu
w terminie od 1 października 2019 do 30 czerwca 2022.
Erasmus+ project "Common Europe - Common Values"
implemented by the teachers of Public Primary School no. 34 in Radom
from 1 October 2019 to 30 June 2022.
Szczegóły na blogu projektu / project details: erasmusplusw34.blogspot.com
Informacje o programie Erasmus+ dostępne są na stronie / Erasmus+ project info: erasmusplus.org.pl
_______________________________________________________________________________
Projekt Erasmus+ "Wszechstronny nauczyciel - inspiracja dla uczniów"
zrealizowany przez nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej nr 34 w Radomiu
w terminie od 1 czerwca 2017 do 30 listopada 2018.
Szczegóły na blogu projektu: https://wszechstronnynauczyciel.blogspot.com/
Informacje o programie Erasmus+ dostępne są na stronie http://erasmusplus.org.pl/
Europejski Plan Rozwoju Szkoły
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 34 W RADOMIU
Wychodząc naprzeciw potrzebom szkoły XXI wieku oraz chcąc sprostać wyzwaniom edukacji w nowoczesnej Europie szkoła pragnie wyposażyć nauczycieli w nowoczesne metody nauczania opierające się przede wszystkim na technologii informacyjno – komunikacyjnej oraz biegłej znajomości języków obcych. Obszarem wymagającym doskonalenia jest również wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela, doskonalenie jego kompetencji językowych.
Zdiagnozowane potrzeby szkoły w zakresie podniesienia poziomu jakości pracy i współpracy międzynarodowej
W związku z reformą edukacji, postępującą globalizacją świata, rozwojem technologii i chęcią utrzymania wysokiego poziomu jakości pracy szkoły zdiagnozowano potrzeby szkoły w zakresie stałego podnoszenia jakości jej pracy i współpracy międzynarodowej (EPRS zintegrowany z planem rozwoju szkoły):
• przygotowanie uczniów i szkoły do kształcenia się w oddziałach dwujęzycznych w klasach 7 i 8;
• doskonalenie znajomości języków obcych wśród nauczycieli w celu wdrożenia dwujęzycznego sposobu nauczania, szerszego dostępu i wykorzystywania TIK w edukacji, lepszej komunikacji;
• wymiana doświadczeń i dobrych praktyk z nauczycielami z innych krajów europejskich w zakresie nauczania dwujęzycznego, wykorzystywania TIK, organizacji pracy placówek oświatowych, zwłaszcza pod kątem nauczania dwujęzycznego;
• podnoszenie umiejętności w zakresie TIK i aktualizowanie wiedzy o najnowszych narzędziach i technologiach, wdrażanie nowych metod pracy z ich wykorzystaniem w
nauczaniu;
• uczestniczenie w kursach metodyczno-językowych za granicą umożliwiających poznanie metody CLIL, nowych metod pracy z TIK, obserwację organizacji i zarządzania szkołą, wymianę doświadczeń i dobrych praktyk z nauczycielami z innych krajów;
• poszerzanie własnych doświadczeń przez wszystkich nauczycieli, obserwowanie rzeczywistości innych krajów, ich kultury i tradycji, celem modyfikowania własnych metod i technik pracy;
• propagowanie kultury i tradycji europejskich wśród uczniów naszej szkoły oraz popularyzacja kultury, tradycji i języka polskiego w innych krajach;
• promocja szkoły w środowisku lokalnym i międzynarodowym poszerzenie jej wymiaru europejskiego, jako placówki nowoczesnej, innowacyjnej, aktywnej i dynamicznie się rozwijającej;
• udział w międzynarodowych projektach edukacyjnych zwiększających atrakcyjność szkoły i edukacji jako systemu;
• zwiększanie zdolności działania szkoły na poziomie europejskim, efektywne zarządzanie projektem, organizowanie działań, planowanie ich efektów, otwartość na efekty współpracy międzynarodowej i wdrażanie ich w placówce, zaangażowanie coraz większej ilości osób.