Konkurs na komiks w języku angielskim dla klas 4 - 5. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 4-5 Publicznej Szkoły Podstawowej nr 34 w Radomiu. Uczeń wybiera jeden z poniższych tematów: 1. My trip to London. (Moja wycieczka do Londynu.) 2. I’m a superhero! (Jestem superbohaterem!) 3. Let’s save our planet! (Uratujmy naszą planetę!). Prace konkursowe powinny być przygotowane przez uczniów indywidualnie oraz powinny to być ich prace autorskie. Jeden uczestnik zgłasza do konkursu tylko jeden komiks, komiks powinien zmieścić się na jednej stronie formatu A3, zaś z tyłu powinien być podpisany przez ucznia jego imieniem, nazwiskiem oraz klasą, komiks powinien składać się z minimum 6 okienek rysunkowo-tekstowych. Organizator: p. Kaja Gromek-Cybula i p. Sylwia Walkiewicz Carboni.
Regulamin
Infografika

 9 grudnia 2021 nauczycielki naszej szkoły p. Iwona Wilk i p. Dominika Czarnota wzięły udział w spotkaniu online: Jak napisać dobry wniosek i otrzymać dofinansowanie w programie Erasmus +? Spotkanie zostało zorganizowane przez radomski MSCDN, Regionalny Punkt Informacyjny Narodowej Agencji Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności. Dowiedziały się m.in. jak przygotować dobry wniosek, gdzie szukać niezbędnych informacji i jakie wymagania trzeba spełnić, żeby móc otrzymać dofinansowanie na realizację projektów Erasmus+. Nasza szkoła ma już spore doświadczenie w powyższej tematyce, ale jesteśmy zdania, że tylko ciągłe uczenie się i pozyskiwanie doświadczeń prowadzi do wszechstronnego rozwoju.

Biblioteka szkolna już w pełni świąteczna. Jak co roku, wyrosła piękna i okazała choinka, oczywiście z książek. To już nasza tradycja! Jest Mikołaj, renifer i pełne magii opowieści, które czekają na Czytelników. Serdecznie zapraszamy do biblioteki szkolnej po „małe co nieco” do czytania na ferie świąteczne. Życzymy zdrowych, ciepłych i spokojnych Świąt!

Lekcja plastyki - „Żywe obrazy” uczniów klas VII Zadaniem uczniów było wybranie dowolnego dzieła malarskiego i ucharakteryzowanie siebie, dobierając rekwizyty, kolorystykę tak aby zbliżyć się do oryginału. Uczniowie wykazali się kreatywnością oraz poczuciem humoru. Wśród najchętniej interpretowanych dzieł znalazły się „Dama z gronostajem” Leonarda da Vinci i „Dziewczyna z perłą” Johannes Vermeera.
OBRAZY

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem