Mikołajki to jedno z ulubionych grudniowych świąt, na które czekamy chyba wszyscy. W dzień ten, zgodnie z tradycją, wszystkie osoby, które przez cały rok niosły ciepło, dobroć i serdeczność, mogą zostać obdarowane miłym upominkiem, a nawet świątecznymi życzeniami. Takie radosne chwile 6 grudnia 2021r. przeżyli uczniowie klasy 7c, gdyż Mikołaj przyniósł im przepiękne prezenty. O tym, że miały one niezwykłą moc, zadecydowała atmosfera panująca w klasie. Nie zabrakło chwil pełnych wzruszeń, uśmiechów i serdecznych słów, które przecież w zespole klasowym powinny decydować o właściwych relacjach. Mikołaj i uczniowie spisali się na szóstkę, gdyż rózgi nie dało się nigdzie zobaczyć.

Pasja, talent i zainteresowania to bardzo ważne elementy życia. Udowodnili to uczniowie naszej szkoły, którzy zdobyli mistrzowskie tytuły. Podczas XXVI Mistrzostw Polski Oyama Polskiej Federacji Karate w kategorii semi-knockdown (14-16 lat) junior tytuł Mistrza Polski zdobyła uczennica klasy 8e Natalia Zięba, natomiast w kategorii lekki kontakt (12-14 lat) junior młodszy tytuł Wicemistrza Polski uzyskał Mikołaj Zięba z klasy 7a. Obydwoje należą do Radomskiego Klubu Sportowego Oyama i trenują pod kierunkiem Shishan Tomasza Klimaszewskiego. W zawodach w Rzeszowie wzięło udział ok. 270 zawodników i zawodniczek z  30 klubów oyama karate i kyokushin. Reprezentacja radomskiego klubu składała się z 15 zawodników i zawodniczek. Gratulujemy! Więcej na stronie XXVI Mistrzostwa Polski OYAMA PFK | Radomski Klub Sportowy OYAMA

13 grudnia Blanka Kamińska z klasy 7f, uczennica p. Anety Garczyńskiej odebrała z rąk Prezydenta Radosława Witkowskiego nagrodę w konkursie "Nie dla czadu - czad zabija". Jest to konkurs organizowany przez Stowarzyszenie "Bezpieczne Miasto". Serdecznie gratulujemy sukcesu!

„Granie na ekranie” to jedna z najważniejszych inicjatyw badających tematykę higieny cyfrowej wśród najmłodszych w ostatnich latach. Projekt prowadzony jest od 2019 roku. W jego ramach zrealizowano w szkołach na terenie całego kraju ogólnopolskie badanie ilościowe, w którym wzięło udział 56 535 uczniów (w 768 szkołach biorących udział w projekcie) oraz badanie jakościowe, uwzględniające m. in. wywiady pogłębione z terapeutami uzależnień od gier oraz badania fokusowe skupione wokół najpopularniejszych gier cyfrowych. Zgromadzone materiały pozwoliły na publikację raportu, który obrazuje stan faktyczny stosunku młodych ludzi do grania. Wśród wniosków znajdują się pogłębione informacje przedstawiające wpływ gier na dobrostan i zdrowie, wzory korzystania z nowych technologii i mediów społecznościowych, wzory korzystania z gier cyfrowych, obciążenia związane z graniem oraz kwestie rodzinne. Prezentujemy Państwu wybrane informacje z w/w raportu. 
Infografika 01
Infografika 02
Raport

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem