Pracownicy administracji
Pracownicy obsługi
Polityka prywatności
Właściciel serwisu stara się korzystać z najlepszych praktyk i traktować wszystkich Użytkowników w sposób uczciwy i otwarty. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies, w celu zapewnienia Tobie wygody podczas przeglądania stron serwisu. Żadne pliki cookie wykorzystywane w naszych witrynach internetowych nie gromadzą informacji umożliwiających ustalenie tożsamości użytkownika.
W dzisiejszym świecie praktycznie każda witryna internetowa wykorzystuje pliki cookie, czyli ciasteczka. Składają się na nie niewielkie pliki tekstowe przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika. Tworzone są przez Twoją przeglądarkę internetową i przechowują ustawienia i informacje potrzebne (a często niezbędne) do prawidłowego działania serwisu internetowego. Przy kolejnych odwiedzinach serwisu z tego samego urządzenia przeglądarka może sprawdzić, czy istnieją pliki cookies przechowujące ważne informację i przesłać je ponownie do odwiedzanej witryny, która wcześniej zapisała ciasteczko w Twoim urządzeniu. Witryna w ten sposób może rozpoznać, że użytkownik odwiedził ją wcześniej i np. dopasować prezentowaną treść do odbiorcy.
Pliki cookie ułatwiają użytkownikowi korzystanie z wcześniej odwiedzanych przez niego stron internetowych. Jeśli użytkownik korzysta z tego samego urządzenia i przeglądarki co wcześniej, umożliwia to zapamiętanie jego preferencji i pozwala odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb. Pliki cookies pozwalają tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze strony internetowej, to pozwala na ulepszanie jej struktury i zawartości. Pozwalają również na utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki temu każda kolejna podstrona serwisu nie wymaga ponownego logowania.
Użytkownik w dowolnym momencie może zmieniać sposób korzystania z plików cookies. Większość przeglądarek oferuje możliwość akceptowania lub odrzucania wszystkich plików cookie, akceptowania tylko niektórych rodzajów albo informowania użytkownika za każdym razem, gdy strona internetowa próbuje je zapisać. Użytkownik może również z łatwością usuwać pliki cookie, które zostały już zapisane na urządzeniu przez przeglądarkę. Możliwości zarządzania i usuwania plików cookie różnią się w zależności od używanej przeglądarki. Wszystkie niezbędne informacje Użytkownik może znaleźć wykorzystując funkcję Pomoc w swojej przeglądarce lub odwiedzając stronę internetowąhttp://www.aboutcookies.org/, na której wyjaśniono, jak kontrolować i usuwać pliki cookie w najpopularniejszych przeglądarkach. Pamiętaj, że zablokowanie wszystkich ciasteczek może spowodować trudności w działaniu lub zupełnie uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcjonalności strony.
Serwis wykorzystuje pliki cookies, które można podzielić w następujący sposób:
Informacje dotyczące zmiany ustawień plików cookies w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach:
Ustawienia plików cookies Internet Explorer
Ustawienia plików cookies Chrome
Ustawienia plików cookies Firefox
Ustawienia plików cookies Opera
Ustawienia plików cookies Safari
Informacje dla urządzeń mobilnych dostępne są na poniższych stronach:
Pliki cookies w Android
Pliki cookies w Blackberry
Pliki cookies w iOS (Safari)
Pliki cookies w Windows Phone
In the years 2004-2007 in our school we implemented the Socrates-Comenius project 'Trip into the 21st Century through myths, tales, legends and stories'. The project was financed by the European Union. Our school was the coordinator, there were also partners from Cyprus, Bulgaria and Lithuania.
The main aim was to broaden the knowledge on myths, tales, legends and stories from the local area, home country and Europe. It was also to establish their connections with teh modern world. The project participants created the catalogue of the most interesting and beautiful pieces, visited the places presented in myths, tales, legends and stories and checked what they look like now. They promoted intercultural education. They learned about the world of legends, myths, tales and stories in which there are positive values present, they found similarities between the partner countries, universal for the whole Europe. The most important element of the project was international cooperation. Our students and teachers had a chance to get to know the international partners, to work together on the project content and to get to know each other's cultures and countries. The project lasted 3 years, during which we organised visits at our school as well as partner schools.
W latach 2004-2007 w naszej szkole był realizowany projekt Socrates-Comenius
„Wędrówka w XXI wiek poprzez mity, podania, baśnie i legendy”.
Projekt był finansowany ze środków Unii Europejskiej. Nasza szkoła była koordynatorem projektu, a partnerami były szkoły z Cypru, Bułgarii i Litwy.
Głównym celem projektu było poszerzenie wiedzy na temat mitów, podań, legend i baśni z najbliższej okolicy, kraju, Europy i określenie ich związków ze współczesnym, nowoczesnym światem. Uczestnicy projektu stworzyli katalog najciekawszych, najpiękniejszych utworów, odwiedzili miejsca z mitów, legend, baśni i podań, sprawdzili jak wyglądają one współcześnie, promowali przez wszystkie działania edukację interkulturową.
Poznali świat legend, podań, baśni i mitów, w którym królują wspólne, pozytywne wartości, określili specyfikę swoich krajów i cechy łączące, wspólne dla Europy.
Najważniejszym elementem projektu była międzynarodowa współpraca, podczas której nasi uczniowie, a także nauczyciele mieli możliwość poznania swoich partnerów, wspólnej pracy nad legendami i baśniami, poznania wzajemnie swoich kultur i krajów. W każdym z trzech lat projektu organizowaliśmy wizytę partnerów w naszej szkole, a także wyjeżdżaliśmy do szkół partnerskich.