Uczniowie PSP 34 biorą udział w projekcie Lets go green! W tym tygodniu, podczas lekcji kulturowych, zapoznaliśmy się ze zwyczajami panującymi w Irlandii. Dowiedzieliśmy o Leap Day Tradition, kiedy zmieniają się tam pory roku, jakie sporty i potrawy pochodzą z Zielonej Wyspy, co wynaleźli Irlandczycy, w jaki sposób Leprechaun wypełnił garnek złotymi monetami i gdzie można go znaleźć. Posłuchaliśmy muzyki irlandzkiej oraz obejrzeliśmy film z parady i pokazu tańca. Zapoznaliśmy się z historią Świętego Patryka i uczyliśmy liczyć po irlandzku do 10. Klasy młodsze rozwiązały karty pracy i wykonują lapbooki, a starsze w poniedziałek wezmą udział w quizie wiedzy. Przed nami dzień na zielono.

Uczniowie klasy 2d wraz z wychowawczynią Panią Dorotą Michalską uczestniczyli w wykładzie na Wydziale Sztuki Uniwersytetu Radomskiego na temat twórczości LEONADRA DA VINCI, człowieka renesansu. Odwiedzili pracownie kierunku architektura wnętrz. Uczestniczyli w warsztatach, które z okazji Dnia Kobiet zostały przygotowane przez dr Martę Orzechowską-Ochnia z Katedry Architektury Wnętrz i Wzornictwa w Radomiu. Powstały oryginalne i kreatywne portrety Mony Lisy (Leonardo da Vinci na pewno też byłby zachwycony!) Poniżej link do oryginalnego postu i zdjęć:Mona Lisa

 

W Radomskiej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu rozdane zostały nagrody w konkursie "Mój Las" . Temat pracy plastycznej to " Co można zrobić z drewna?" W kategorii klas 1- 3 wzięło udział kilkadziesiąt osób. Uczniowie naszej szkoły zajęli bardzo wysokie lokaty: 
Alicja Pietrzyk - II miejsce 
Jan Nyc - III miejsce
Krzysztof Wojewoda- wyróżnienie
Gratulujemy i życzymy dużych sukcesów w konkursach organizowanych przez LOP Radom!

14 marca klasa 2d wybrała się do Resursy, aby uczestniczyć w warsztatach plastycznych. Uczniowie mieli okazję zapoznać się z techniką zdobienia zwaną decoupage. Wykonane przez dzieci pisanki wyglądały jak ręcznie malowane. Warsztaty pozwoliły poszerzyć artystyczną wyobraźnię i ozdobić przestrzeń wokół siebie niecodziennym rękodziełem.  

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem