Maciej Lewandowski z klasy 8A realizował projekt: „Pomiar natężenia dźwięków w naszej szkole” pod opieką pani Doroty Węgrzyckiej – nauczycielki fizyki.

Maciek w pierwszej kolejności zajął się poszerzeniem swojej wiedzy na temat fal dźwiękowych, zgromadził potrzebne pomoce dydaktyczne i wykonał pomiary natężenia dźwięków w różnych okresach na czterech korytarzach szkolnych podczas przerw międzylekcyjnych. Wnikliwie przeanalizował otrzymane wyniki, porównał je z normami określonymi w przepisach BHP i wskazał na ich wpływ na zdrowie uczniów, nauczycieli i pracowników szkoły. Swoje wyniki zaprezentował na forum własnej klasy na lekcji fizyki dnia 12 czerwca 2019r. oraz podczas rady pedagogicznej w dniu 17 czerwca 2019r.

Czytaj więcej: Maciej Lewandowski - stypendysta stypendium Marszałka Województwa Mazowieckiego

Jakub Malinowski z klasy 7B realizował projekt: „Geometria w architekturze” pod opieką pani Katarzyny Burnos – nauczycielki matematyki. W ramach realizacji swojego projektu Kuba skupił się na architekturze naszego miasta i dokonał analizy najczęściej występujących w Radomiu brył budynków. Wykonał zdjęcia budynków oraz opracował w programie komputerowym modele ich brył. Swoją pacę zaprezentował poprzez wystawę w sali matematycznej.

Alicja Buzała z klasy 7D realizowała projekt: „Matematyka pomaga żyć zdrowo” pod opieką pani Katarzyny Burnos – nauczycielki matematyki. Alicja w ramach realizacji swojego projektu przeprowadziła testy spalania kalorii i porównywała je ze znalezionymi w literaturze danymi, dokonała pomiarów i obliczeń zapotrzebowania kaloryczno - energetycznych dla trzech osób i przygotowała dla dwóch wybranych 7-dniową dietę uwzględniającą ich zapotrzebowania. Informacje zdobyte podczas realizacji swojego projektu wykorzystała przeprowadzając w klasie III lekcję na temat właściwego odżywiania z uwzględnieniem liczenia kalorii oraz wskaźnika BMI.

Zuzanna Bielska z klasy 8A realizowała projekt: „Dziedzictwo kulturowe Niemiec” pod opieką pani Dominiki Czarnoty – nauczycielki języka niemieckiego.

Zuzia w trakcie projektu zapoznała się ze zwyczajami i obyczajami panującymi w Niemczech na podstawie badania kultury Niemiec. Poszerzyła kompetencje językowe, wskazała relacje między kulturami, poznała zapożyczenia z języka niemieckiego obecne w życiu codziennym oraz doskonaliła język obcy poprzez bezpośrednią komunikację z obywatelami niemieckojęzycznymi będąc na wycieczce w Berlinie. Uczennica brała udział w kursie językowym, studiowała literaturę fachową, była na wycieczce w Berlinie, gdzie szkoliła język niemiecki, jak również prowadziła obserwacje na temat zwyczajów i obyczajów panujących w Niemczech. Pod koniec roku szkolnego uczennica przygotowała prezentację multimedialną pt. "Dziedzictwo kulturowe Niemiec" i zaprezentowała ja na forum swojej klasy.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd