Serdecznie gratulujemy zwycięzcom pięciu konkursów długoterminowych zrealizowanych w ramach Tygodnia Nauk Ścisłych.

„Lapbook matematyczny” – realizowali uczniowie klas IV – VI. Uczniowie wykonali bardzo ciekawe książki.  Najważniejsza była tu fantazja, twórcze wykorzystanie papierowych materiałów oraz przedstawienie za ich pomocą wybranego zagadnienia matematycznego.

 

W kategorii klasy VI:

I miejsce

Lena Kwiecień  6b

II miejsce

Amelia Żurowska  6b

III miejsce

Marta Zawiślak  6b

Wyróżnienie

Matylda Kosmala  6b

 

W kategorii klasy IV – V:

I miejsce

Łucja Wrochna  5e

II miejsce

Julia Tyczyńska  4c

 

 „Matematyka da się lubić”- dla klas IV

Uczestnicy konkursu mieli za zadanie ułożyć rebus matematyczny lub krzyżówkę matematyczną. Głównym celem konkursu było uczenie się przez zabawę.

 

I miejsce

Mateusz Matusiak  4e

II miejsce

Kacper Kustosik  4f

III miejsce

Adam Bolek 4e

 

„Gra logiczna” konkurs, w którym uczniowie mogli wykazać się kreatywnością i wyobraźnią. Ich zadaniem było wymyślenie i wykonanie gry logicznej.

 

I miejsce

Maciej Szpak 7b

II miejsce

Adam Bińkowski 7d

III miejsce

Magdalena Głuchowska 6a

Karolina Wójcik 6a

 

„Let`s play with maths!”- konkurs interdyscyplinarny łączący matematykę i język angielski. Polegał on na rozwiązaniu zadań matematycznych, których treść podana była w języku angielskim.

 

I miejsce

Łucja Wrochna 5e

Matylda Łyżwińska 5a

II miejsce

Michał Chmielewski 5a

Franciszek Majewski 5d

III miejsce

Maja Palewicz 5b

Aleksander Czachor 5a

 

 „Tropiciele Matematyki” - uczniowie przygotowywali prezentacje multimedialne oraz  plakaty na temat zastosowania matematyki w różnych dziedzinach życia: muzyce, architekturze, sztuce.

 

I miejsce

Katarzyna Cichocka 7a

Jagoda Sosnowska 7a

Eliza Bartosiak 7a

II miejsce

Mateusz Miętkiewicz 7a

Adam Lenardt 7a

III miejsce 

Maria Rzewuska 6a

Alicja Zioło 6a

Diana Mleczkowska 6a

Nadia Alzak 7a

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem